باربری مشهد به شوشتر | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به شوشتر – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات اهواز-  مسجد سلیمان - بندر امام خمینی - رامهرمز - امیدیه – شوش- ماهشهر - خرمشهر- اندیمشک - ایذه- ابادان - اهواز- بهبهان - دزفول خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به شوشتر -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (اهواز-  مسجد سلیمان - بندر امام خمینی - رامهرمز - امیدیه – شوش- ماهشهر - خرمشهر- اندیمشک - ایذه- ابادان - اهواز- بهبهان - دزفول) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


جاذبه های گردشگری شوشتر
شهر شوشتر بنابر جاذبه های جذابی که دارد در برخی از ایام سال به خصوص فصل بهار گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند. در ادامه همراه با ما باشید با جاذبه های گردشگری شوشتر آشنا شوید.
اگرچه برخی از جاذبه ها و بناهایی که در این شهر وجود دارند در حال حاضر ویرانه ای از آن ها باقی نمانده است، اما ما به رسم قلم سعی در ذکر تمامی آن ها کرده ایم تا از یادها فراموش نشوند. جالب است بدانید گروهی از مورخان درباره شوشتر اینطور بیان کرده اند که در دورانی از تاریخ، مردم شهر شوش پس از ویران شدن سرزمین‌شان در ۶ فرسنگی آن منطقه‌ای را که دارای آب و هوایی حاصلخیزتر و مناسب‌تر بود، به عنوان محل جدید زندگی انتخاب و شهری جدید به نام «شوشتر» را که به معنای بهتر از شوش است، بنا نهادند.
مختصری از تاریخ شهر شوشتر
یک باستان شناس فرانسوی سکونتگاهی را در این شهر پیدا کرده است که با بررسی های انجام گرفته بر روی آن مشخص شده است که قدمت شهر شوشتر نزدیک به ۱۰ هزار سال می باشد. در حفاری ‌هایی که در اراضی دستوا در ۵ کیلومتری جنوب غربی شوشتر فعلی صورت پذیرفت، مشخص شد که این منطقه برای اولین بار بعد از مرگ اسکندر مقدونی توسط اقوام الیمائید اشغال شده است. باربری مشهد به شوشتر - در طول تاریخ شهر شوشتر بارها مورد حمله قرار گرفته که از جمله ی آن ها حملاتی توسط مغولان و تیموریان بوده است. در زمان نادرشاه افشار بعلت شورشی که در این شهر بر علیه حکومت مرکزی صورت گرفت نادرشاه به شوشتر لشکر کشیده و پس از فتح شهر دست به فجایع زیادی نیز زد. بطوریکه بسیاری از بزرگان این شهر کشته شدند و سه شبانه روز زنان و اطفال عوام الناس را به لشکریان بخشیدند.
پس از آنکه نادرشاه از دنیا رفت اوضاع شهر شوشتر همانند سایر نقاط کشور دچار هرج و مرج گردید و درگیری هایی بین نعمتی ها و حیدری ها بشدت رواج داشت. در زمان کریم خان زند نیز بعلت شورش هایی که در شوشتر صورت گرفته و انواع شر و درگیری، کشاورزی و کسب و کار در این شهر از رونق افتاد.
سازه های آبی شوشتر
یکی از جاذبه های شوشتر که در فهرست جهانی میراث یونسکو نیز به ثبت رسیده همین سازه های آبی است. مجموعه ای از سیستم آبیاری پیچیده که بر اساس شواهد، قدمتش به دوران حکومت داریوش بزرگ و سده ۵ پیش از میلاد باز می گردد. مردم در زمان هخامنشیان تا ساسانیان با استفاده از طرحی هوشمندانه مجموعه ‌ای به هم پیوسته از پل ها، بندها، آسیاب ‌ها، آبشارها، کانال‌ ها و تونل‌ های بزرگ جهت دهی به آب را ساختند تا نهایت بهره را از آب ببرند. امروزه شاید تنها بخشی از این ساختار پیچیده باقی مانده باشد، اما ریزش آب حاصل از پساب آسیاب‌ ها، آبشارهای مصنوعی زیبایی را ایجاد کرده که به محوطه ‌ای حوضچه مانند می ریزند و منظره ای حیرت انگیز را شکل داده است.
نهر داریون در شوشتر
داریون نهری است در شوشتر که از رود شطیط جدا می ‌شود و دوباره به آن می پیوندد. این نهر داریوش یا دارا نیز نام دارد و در زمان داریوش هخامنشی حفر شده است. باربری مشهد به شوشتر - به گفته نویسنده تحفه العالم: «در حوالی شهر باغ و بوستان نبود و رودخانه از حوالی شهر تخمیناً نیم فرسخ دور بود و مردم قری و قوافل به کشتی از رودخانه عبور می ‌نمودند و به این سبب زحمت بسیاری کشیدند تا این که دارای اکبر نهر داریان را ابتدا نموده فرصت اتمام نیافت و دارا بن دارا به اتمام آن کوشید و آب از میان شهر و صحرای گرگر جاری ساخت و این قبل از اسکندر ذوالقرنین بود».
آرامگاه یعقوب لیث صفاری
در فاصله ی ۱۰ کیلومتری از مسیر دزفول به شوشتر در میان خرباه های شهر جندی شاپور که یکی از محوطه های تاریخی ایران است آرامگاه یعقوب لیث قرار گرفته است. قدمت این آرامگاه کهن به دوران سلجوقیان باز می گردد و دارای یک گنبد مخروطی شکل دندانه دار و از بهترین نوع گنبدهای مخروطی شکل محسوب می شود. سازه‌ ی اصلی بنای بقعه از خشت خام بوده و نقش ‌های برجسته، ملات گچ و خاک نیز در ساخت آن مشاهده می ‌شود. آرامگاه یعقوب لیث صفاری یکی از تاریخی ترین جاذبه های گردشگری شوشتر می باشد.
منطقه حفاظت شده کرایی
یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شوشتر منطقه ی حفاظت شده ی کرایی است که در فاصله ی ۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شهرستان شوشتر قرار گرفته است. مساحت این منطقه ی گردشگری حدود ۴۰ هزار هکتار است و رشته کوه سیاه یا کوه شه در آن قرار گرفته است. پوشش گیاهی منطقه‌ ی حفاظت شده کرایی از نوع مرتعی و در انواع مختلفی است که می ‌توان به بادام کوهی، انجیر کوهی، کلخنگ، رملیک، سریم، گز، کاسنی، لگومینوز، بارهنگ، بومادران، پونه و درخت کنار در آن اشاره کرد.
در خود منطقه ی حفاظت شده ی کرایی جاذبه هایی نظیر راهدار، خرسی، چاه کرا، کرایی قدیم و آبگرمک هم وجود دارد که می توانید در صورت رفتن به این منطقه از آن ها هم بازدید کنید.
باربری مشهد به شوشتر و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به شوشتر - اهواز-  مسجد سلیمان - بندر امام خمینی - رامهرمز - امیدیه – شوش- ماهشهر - خرمشهر- اندیمشک - ایذه- ابادان - اهواز- بهبهان - دزفول را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به شوشتر،حمل بار از مشهد به شوشتر ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: